lördag 11 juli 2009

beslutsångest 2.0



okej. min såkallade beslutsångest riskerar att ännu en gång ta ett alltför starkt grepp om min spretande gestalt. [tjejen som velar över chipssort i minst en kvart ungefär]. orsaken till denna händelse har att göra med antagningsbeskedet som idag spreds över sverige till förväntansfulla småvuxna. umeå, vill jag permanent (nåväl, 4 år känns just nu jävligt permanent..) bosätta mig i björkarnas stad? staden som jag en gång vände ryggen med tron att gräset kanske är grönare på andra sidan? och kanske framförallt, socionom, är det min grej?


vad mor tycker och tänker står säkerligen klart, men frågan kvarstår, vad vill jag?




virrvarr.


hallå! uppfinn en maskin som kan analysera hjärna och hjärta, så slipper jag ensam ta alla dessa livsavgörande beslut. som en lögndetektor, fast bättre - det kan väl inte vara så svårt? varsågod, du letande uppfinnare.



Jag behöver kanske ett snack med Tias..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar