lördag 11 juli 2009

då det är en omöjlighet att sjukskriva sig för beslutsångest, tar jag helt enkelt tjuren vid hornen och vandrar till jobbet imorgon. blir borta tolv dagar. så blir det. efter regn kommer solsken, och vice versa. det känns ändå helt okej, trots div omständigheter. bättre att vara produktiv än att sitta hemma och grubbla sig grön, tänker jag.

men oh, jag måste packa upp & packa om också. jag och min resväska. vi har varit hyfsat goda vänner hittills. idag var jag dock tankspridd och klantig när jag utan giltig anledning lyckades slänga ut botten genom köksfönstret. tänkte att äh, jag hämtar den senare, när jag lix gör en utflykt till tvättstugan. men självklart, den stackars botten hade någon elaking lagt beslag på, till mitt förtret. nu är väskan ostabil och fladdrig.


på återseende.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar