måndag 16 februari 2009

caixa

Ny vecka, nya möjligheter!
Var på sambaträning ikväll, höll på att missa tiden helt, satt nämligen vid köksbordet och filosoferade iväg. inget sektionsrep igår (som jag förövrigt inte hade koll på pga min skamfyllt låga profil på forumet), så jag tänkte att ikväll är det minsann dags. Det var råkul som vanligt. Nästa måndag är sista nybörjar-repet, då är jag en fullfjädrad sambamedlem. fint.

I veckan blir det grymt mkt skola. Imorgon synliggörs tentafrågorna, och jag vill helst vara lite klar med dom innan Em dyker upp, på torsdag. Eller, om jag kan lägga tentatankarna åt sidan iaf fre och lör är jag nöjd.

Han som jag döpt till "heteroclaes från queer", har börjat höra av sig igen. Han var, enligt egna ord, "lite på", och vill kolla film. "Helst ikväll". Jag blev aningens förbryllad eftersom sist jag hörde nåt från karln ringde han berusad en natt och sluddrade. Jag kontrade med, 'visst, queerfilm är ju kul'. Och det tyckte han också.
Ett namnbyte kanske skulle sitta på sin plats?

Näe, nu är jag inte sammanhängande känner jag.
Lite sömn på det här.

Puss&Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar