torsdag 12 februari 2009

intro

Whhoaaa! I'm back!

Det trodde jag minsann inte, att jag av alla människor skulle ta upp det här med bloggande igen. Jag vet inte vad jag ska skylla på, troligtvis att jag gör vad som helst för att inte behöva slå upp Milletts sexual politics såhär på förmiddagen, en solig dag i februari. Det lömska med denna stad är att om termometern visar strax under nollstrecket inger det i princip samma känsla som när termometern i norrland visar -20. Förbannade fukt, vidriga blåst!

Har redan hunnit med att plocka upp varmt hundskit från vardagsrumsgolvet, tryckt i mig spenatsoppa och div tillbehör, samt facebookat och sett ett avsnitt av ANTM. Bör tilläggas att jag var uppe kl 07.20 och härjade, trots mitt ölande igårkväll.

Kellys var som vanligt fint igår, sådär lagom sunkigt och lagom hög ljudnivå. Lagom är bra ibland! En snubbe i mjukisdress lyckades nästan lura mig och Jenny att han var dörrvakt, och därför ville se leg. Jag var lite skeptisk till hans utpräglade intryck och låtsades inte hitta leget. Han påstod även att han var 25 bast, men såg snarare ut som 35.

Nu är det dags för kaffekokande och så småningom sträckläsning 2.0.

Adjö för nu.

1 kommentar:

  1. Småfint med ny blogg. Hoppas du sa till personalen att någon står och leker dörrvakt. Hos oss vet du ju att vi buntat ihop han omgående.

    SvaraRadera