lördag 4 april 2009

huvudschtan

sådärja. nu har jag gjort mig hemmastadd på professorslingan.

sj strulade med förseningar igår, vilket iofs inte kom som en jättechock. först skyllde karlarna i blå mundering på dörrfel, och sen stod vi stilla mitt ute i ingenstans pga att tåget framför drabbats av lokproblem. jag själv drabbades av smärre åksjukeproblem men envisades ändå med att gömma huvudet i män som hatar kvinnor. farligt spännande just nu!

igår blev det inget dansande. däremot singstar, guitar hero & buzz, med ett gott rödvin figurerandes i bakgrunden. tur att jag lyssnade till känslan och inte drog mig till nåt ölhak eller liknande. linserna krånglade och jag vaknade med halsont och hosta imorse. men ikväll blir det ändå ass-shaking på caliente, det är ett som är säkert!

ut i solen nu,
fika och häng väntar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar