måndag 27 april 2009

m som i..

känner mig helt len. sådär bäbis-stjärt-len.
har nämligen bodyscrubat allt som går att skrubba, samt bodybuttrat för fulla muggar, inklusive tårna.
m som i mango.

(plats för bild)


idag åt jag & jaget sushi. det var verkligen dags. super sushis monsterbitar vilar skönt i kistan, como siempre.
m som i mums.

dagens lärdom får bli att inte placera tuggat tuggummi på offentlig plats. närmare bestämt på en bordskant, ofantligt nära personliga tillhörigheter. vad som händer är, självfallet, att tuggummit smyger sig ner i väskan och kletar ner innertyget.


men ja. slökollade (faktiskt!) lite på project runway ikväll. hon heidi, känner jag, har sett likadan ut sedan typ forever? precis när jag störde mig som mest på detta faktum insåg jag ju att, linda din knasputte, du har sett likadan ut sen mellanstadiet! visst, sånt föränderligt som hårlängd, färg, form (ehm..) har ju självklart varierat. men inte är det drastiska förändringar vad gäller det yttre inte!
nåväl, förändra mig!

jag får sova på saken, som man säger.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar