tisdag 28 april 2009

vart fan tog tiden vägen?

-jag bara undrar.


helt utan varning svischade timmarna förbi.
imorgon blir följaktligen en jävla tuff dag.
tog en nap vid 8tiden och vaknade nyss av att em ringde. febrig och sådär pömsig, som bara en pollen-allergiker med otur kan vara.

att tillägga på sjukdomslistan är en konstigt uppblåst mage. jag skulle tippa på att det ser ut lite som att vara gravid i femte/sjätte månaden.
men tyck inte synd om mig. ohnej, det gör inte jag. allt detta beror på karma. och öl.



jag har för övrigt spanat in en tatuering, Vänsterjusterapå tal om det här med förändring. jag är förmodligen aningens för feg för att göra slag i saken i slutändan, men - nunca se sabe, som dom säger där nere i syd.
jag tänker att lite förändringar behövs, men annars gillar jag den. kan du rita? vill du rita, medans jag pratar? hör av dig.



water lillies. min månadsblomma. och även titel på en fin flatfilm.

2 kommentarer:

  1. Snyggt!!! Har du kollat in ANgelina Jolies ryggtattoo..??

    SvaraRadera
  2. den är ju jävligt snygg! synd att den föreställer en tiger.

    SvaraRadera