torsdag 2 april 2009

sthlm

packar lite smått inför morgondagen & inser att ett problem troligtvis kommer infinna sig på måndagkväll när jag ska packa till norrlandsresan. varenda jäkla plagg kommer liksom krypa självmant till tvättkorgen! redan nu är den överfull. känns sådär kul att dra med massa tvättpåsekläder upp till mor.
ohwell, inget att göra åt.

nu är det verkligen vår här på västkusten. har traskat runt i jeansshorts hela dagen lång. (iofs med varma leggings under, men det är , eh, oväsentligt). har även försökt gå in mina alldeles för vitlysande sneakers och således dragit på mig irriterande skitskavsår.

stockholm blir nog mycket bra. har en hel hög med ungdomar och vuxna som jag vill hinna med att se och prata lite med. effektivt resande, visst finns det ett sådant fenomen?

mailade chefen ang mitt crazy schema igårkväll och ev går det att ordna en ersättare för en del av helvetespasset som är förlagt precis i början. jag undrar hur det kommer gå ihop med mitt uppsats-skrivande? just nu känns det som att jag måste be om dispens eller helt enkelt ha uppsatsen släpandes efter mig in i aug månad. we will see..

packa, sa jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar