måndag 9 mars 2009

bubblan

godkväll.

oj, vad dagarna går!

vad är nytt?
vi har utökat skaran inom hemmets fyra väggar. ingen liten söt valp. däremot en patrik från hörnefors. trevligt med lite ny fart & fläkt!

i helgen blev det därför stuffande på gretas, med lite förkrök på kellys. lågavlönade som vi är tänkte vi försöka komma in på gretas innan 23 eftersom det då är gratis. jajjamän. kl 22.47 stod vi i kön, glada i hågen, som inte var speciellt lång. vakterna såsade på som aldrig förr. väl framme vid garderoben hånlog mannen bakom kassan och pekade kort på prislistan. vi försökte tappert komma undan, klockan visade 23.02. men icket, 110 spänn fattigare var vi redo att ta över det tomma dansgolvet. kvällen var fin och det blev mkt dans. golvet fylldes snabbt av glada regnbågssjälar, samt en och annan slemmig fisk.

men fy vad världen är liten. jag håller mig utanför. tacka fan för det.

på återseende.

1 kommentar:

  1. Men hej! Inte visste jag att du hade blogg! vad roligt, en till jag kan läsa!:) Hur är läget?vad gör du?var bor du? uppdatera mig gärna:) kramar!/ Ida

    SvaraRadera