söndag 1 mars 2009

sunday bloody sunday

jag & kombon bänkade framför beck ikväll. den var helt okej! känner att jag har underskattat beckfilmerna, har nästan knappt sett en hel film tidigare. dagens upptäckt!

annars rätt oproduktiv dag. sov oförskämt länge. var nämligen ute och stuffade igår. kvällen fick ett mkt märkligt slut för övrigt. tårar. hållplats. ja, märklig är just precis rätt ord.

samba idag också. känner mig lite lost vad gäller funken. två olika sorters funk som ibland blandas ihop. bra att vi har sektionsrep imorgon; övning ger färdighet, som det heter..

imorgon är det även tänkt att jag ska läsaläsa (måste,måste,måste). tränaträna (SATS har prova-på-vecka). och ev. söka en jävla massa jobb. inför sommaren framförallt. inte pepp!! skulle vara fint med nåt lämpligt extrajobb nu lagom till våren, som sen mynnar ut i heltid framåt sommaren. jag kan tänka mig att ex-bodegan uppe i norr har plats för mig under sommaren, det kanske vore nåt?

jag vill inte torka nåns röv för pengar.
cash is bajs.



[ska ringa mor imorgon.]
plus. jag blir lite småless på mig själv ibland. slarv-maja numero uno när det kommer till att hålla ordning på grejer. glömde laddaren till kameran hemma hos far när jag var där vid jul. em tog med sig den ner, sweet som hon är. men nu hittar jag inte datakabeln till kamerafan. inte heller USBn till ipoden. jag måste ha kommit på värsta lämpliga ställe för sladdar och dylikt. pero dónde?!
ska sova på saken. nattinatt.

3 kommentarer:

  1. Jaaa, jaa! Kom och lek med mig i sommar! Det blir som old times med tysta surarleken och allt. Det kommer bli hur kul som helst!

    Jag kan nästan skita i att ta ut semester ifall vi får ihop gamla a-laget. Alltså inte det a-laget....

    SvaraRadera
  2. haha.. tysta surleken, den saknar jag faktiskt ibland. good times.
    blir det norrbyskär för viktor förresten?

    SvaraRadera
  3. Ingen aning. Dom hade tydligen gjort om något som gjorde det mindre värt. Men jag kan faktiskt inte uttala mig.

    SvaraRadera