måndag 16 mars 2009

ny vecka

hallå eller!

i helgen vankades det schlagerpartaj, som sig bör.
oh oh, helt rätt vinnare! känner ofta för att spela reprisen av måns min när han förstod att han petats ner rejält pga folkets röster. mer sånt!

det blev gretas, såklart. proppfullt med glada schlagerbögar och dansanta brudar. dock återkom 'bubbelkänslan' till min förvåning/förfäran även denna gång. synd där!


jaget & patrik, smuttandes div alkoholhaltiga drycker.

ikväll firades kombon, och vi hade äran att delta i tvinspelning. 3ans nya lördagsunderhållning tydligen, jag vet vad du gjorde förra lördagen. jag hade sett fram emot en glimt av mysfarbrorn aschberg, men det sket sig, han var inte närvarande. hoppas att jag inte syns i bild, min tröja var tydligen av det genomskinliga slaget, märkte jag efteråt på den provrumsbelysta toaletten. great.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar