torsdag 5 mars 2009

produktiv dag?

ja! nu är sinnet igång, trots att kroppen är stel. träningsvärk. man känner att man lever.
idag ska jag bege mig till stadsbibblan lr ev UB och läsa färdigt alla texter. inte helt pepp, men det kommer!
printade ut exemplar av mitt cv som ska ut till alla behövande arbetsgivare, med start helst idag. café marmelad låter som en mysig start, inte sant?

N från SATS ringer fortfarande. och jag svarar fortfarande inte. nu har jag inte svarat de senaste 7 ggr, så även om jag kan tänka mig att svara så blir det nog pinsamt om jag gör det. igår när det ringde tänkte jag att jag skulle dra en liten vit i stil med, men hej, skulle precis ringa, vet att jag har varit svår att få tag på den senaste tiden! - de senaste 3 veckorna. jag kanske kan säga att jag inte befunnit mig i stan? varit hemma och åkt skoter eller nåt..

god fortsättning på dagen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar