tisdag 17 mars 2009

glädjeskutt

tentamen avklarad! yey yey yey, jag var helt och hållet inställd på att behöva skriva rest på åtminstone en av uppgifterna. en känsla som tar över mig mer än ofta. men icket. glädje!

skakade rumpa på afrodans idag. förra gången fick jag (tränings?)värk i korsryggen, det ska tydligen bero på att man inte spänner magen tillräckligt. men, hur spänner man magen samtidigt som allt annat ska skaka och vara rörligt? en gåta är vad det är.

här sitter vi iaf, som två PROare och surfar internet. fint. det trådlösa har varit ur funktion i typ 3 veckor. tog saken i egna händer ikväll och ringde com hem. har skjutit upp på det lite pga att samma kärring har svarat alla gånger vi ringt tidigare. f.m som kväll, helg som vardag. och alltså, jag är inte en flitig användare av ordet kärring, men jag kan försäkra dig om att det är snuskigt befogat. hur otrevlig & hur jävla sur som helst. denna gång tog en karl ton i andra änden, sisådär 25 år kanske. med konstig entonad dataröst, och nästan lika otrevlig som förstnämnda, blev han lite av en räddare i nöden, ändå.



skulle jag vara lika less om jag jobbade med datasupport?
mycket möjligt.


mottog f.ö min efterlängtade bokleverans idag. mycket fint.

[hermosa!]

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar