tisdag 3 mars 2009

foto.

hemkommen från skolan. regnet duggar lite lätt.
återigen, ge mig sommar!

igår dimpade ett paket ner i brevinkastet. från fuji color. innehållandes mina utvalda bilder från américa del sur. 214 st. dock blir det en till beställning snarast, eftersom jag inte riktigt hann med att välja bland alla bilder från argentina, brasilien och chile. och new york. men snart är albumet sammanställt! typ. hoppas.

om cirkus en timme är det dags för afro-dans. rekommenderas! alla muskler, inkl de du inte visste att du hade, får en riktig shake. haha.



nå, lite sommarbilder.






4 kommentarer:

  1. Var finns den ocensurerade versionen, Linda?
    För övrigt så tog jag mig i kragen och uppdaterade min blogg, tjoho, ganska trist inlägg dock.
    Jag är trött. Vi hörs!

    SvaraRadera
  2. hehe. den är med mig, i mitt huvud, typ.
    bra där! ska spana in. hörs!

    SvaraRadera
  3. En bild känner jag nog igen:Op Åh vad jag längtar på sommarn! Vi får se till att äta go fika på min balkong igen! Jobbar påsk så stannar i stan år ledig helgen 10 å 11. Godd shit!//evert

    SvaraRadera
  4. oja, har fler bilder från det tillfället men vågade inte lägga upp utan godkännande :D
    frukost på balkongen, åh det är nice!
    vi ses till påsk evert. å tove också förhoppningsvis :)

    SvaraRadera