torsdag 19 mars 2009

spring.

i dubbel bemärkelse.

våren och fågelkvitter är här för att stanna. förhoppningsvis. tittar man ut genom fönstret skulle kalendern likväl kunna säga juni-juli. den kyliga blåsten avslöjar dock hur det egentligen ligger till. åh. går runt och är lite sådär fylld av bubblande vårkänslor. det är fint.
men hoppas hoppas att norrland håller kvar snön ett tag till, vill nämligen åka skoter om 3 veckor, yes det vill jag.

var på gym-introduktion igår, med en vältränad donna. jag blev pepp på att börja! däremot tvivlar jag på att jag kommer trivas lika bra när gymmet är fyllt till bredden av manligt testosteron och glansiga muskler.
kan inte jag få en egen lite inhängnad till förfogande istället?

har fått några napp på cv:t som skickades ut. men frågan är hur man ska prioritera? skulle helst av allt stå i kaféet på hörnet och rosta kaffebönor från colombia. med yann tiersens trivsamma toner i bakgrunden.

nu ska jag läsa lite queersverige.

ut i solen,
utnyttja till fullo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar