tisdag 12 maj 2009

goddagens.

första mjukglassen för i år är avklarad! det var banne mig på tiden.
jag & G shoppade trumpinnar inför lördagens karneval i värnamo och passade på att glassa när solen hade fastnat i lämpligt läge. här på västkusten har vi linneväder, vet du.

[ikväll kl 20 på kanal 4+ visas kattis & company som diskuterar alternativa/nya familjekonstellationer. spännande! hoppade dock in i M på spårvagnen som föreslog gratiskonsert nånstans vid järntorget. bra blir det, hursom.]


hah, just det. gjorde ett stopp förbi läkarmottagning idag, inför min tid på sjöss i sommar. vilket skämt till undersökning. blodtryck. syn (sådär, läs nedersta raden). hörsel, enligt papperet, men något sådant var jag inte med om. hah. ingen har frågat om jag är simkunnig, ens.

ni som sitter, frivilligt eller ofrivilligt, klistrade framför semifinalen av eurovision ikväll, heja lite på malena för mig! jag kan inte annat än hålla med lesbianerna från tyskland, hennes armar, jisses, ge mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar