måndag 11 maj 2009

lunes.

kom nästan precis hem. lagade en snuskigt krämig carbonara och slog mig ner framför tvn.

dr phil tog plats (har kanske nämnt honom förut, det tål att understryka att jag ej är ett stort fan av denna man), och det lilla jag hann se handlade om facebook och dess policy vad gäller bröstvårtor. tydligen tas bilder där bröstvårtor syns, bort. en tonårsmamma klagade över att hennes amningsbild tagits bort, trots att bröstvårtan inte syntes (?). en konstnär intresserade sig för fallet (som tydligen hade uppmärksammats i media tidigare), och han pillade ihop en såndär tavla med massa minibilder (av bröstvårtor) som i sin helhet ser ut som ett porträtt. efter två dgr censurerades bilden. what? jag har sett en hel del nipples på fejjan. har inte du? det kanske kräver att någon anmäler bilden, iochförsig.

en annan gäst som var där kallade sig kirsty och hade tydligen inlett ett förhållande på facebook med "matthew perry". efter 11 månader, visade det sig att "matty" egentligen var en tonårsflicka boende i london. kirsty hade även lämnat sin man, för vänner-stjärnan.

så det kan gå, i denna cybervärld.

happ, jag hade sett fram emot besök ikväll, det blir inte av.


jag får roa mig själv, helt enkelt.

1 kommentar:

  1. jag roar mig själv varje kväll.. det blir som en livsstil.

    SvaraRadera