torsdag 7 maj 2009

nattmacka.

åh. jag bara måste uttala mig om paret som bokstavligen åt upp varann vid spårvagnskuren nu för cirka halvtimmen sen. om jag hade räknat antal puss- och slaskljud hade jag antagligen kommit upp i 578 stycken. men det gjorde jag inte, det skulle kännas lite äckligt. & faktiskt, det var inte bara jag som himlade med ögonen. jag utbytte blickar med två andra på plats som kände sig märkbart obekväma. det blåste ju självklart oerhört mycket, sådär isande - plus att jag var rebellisk och lämnade jackan hemma ikväll, så det var inte tal om att ta ett kliv utanför kuren heller. för att komma bort så att säga.

ponera att erik25 och johan23 skulle slaska sådär offentligt. hade någon kanske vräkt ur sig bögjävel? förmodligen. en annan kanske t.o.m hade gått till attack handgripligen?
ja. jävla heterovärld.

men nog om sådana tråkigheter.

eller nej, banne mig, det kommer mer... kan inte stoppa det ikväll.

läste metro idag. för ovanlighetens skull. det går tydligen runt nåt perverst äckel och klipper av hårtester på folk på buss 60 här i göteborg. "saxmannen" även kallad. fem kvinnor har den senaste tiden fått sitt hår avklippt. enligt tidningen kan det finnas ett sexuellt motiv bakom, en sexuell fetisch som förövaren har.
andra figurer som "puss-mannen", vilken tog tag i för honom okända kvinnor på stan i malmö och pussade dem (med våld), och "spott-männen" som minst åtta kvinnor föll offer för, är andra trevliga figurer som utmärkt sig.

Är det bara män som begår sådana här handlingar? frågar journalisten nyfiket sexforskaren N.L vid karolinska institutet. svaret lyder som följer.
När det gäller udda sexuella intressen är män kraftigt överrepresenterade.

ingen nyhet, iofs. men alltså, fine, jag bryr mig inte om vad personer går igång på eller så, men blanda för fan inte in andra oskyldiga människor (eller djur, för den delen)! jag vill inte. vägrar vara ditt substitut, din knulldocka, din väg till tillfredsställelse.

jag vet inte alls, är det min brist på fantasi, eller kanske just min befintliga fantasi, som gör att jag inte ägnar dessa handlingar ett övervägande eller ens en tanke? berätta för mig, du som vet.

på tal om fetischer. det här meddelandet ploppade, lämpligt nog, ner i min inkorg tidigare idag. författaren är en 23årig stockholmare. personen i fråga titulerar sig passande nog som pervofeeder.

Jag vill mata dig över nätet och se dig växa, minst 10 kg men gärna upp till 40 kg. Vill du bli min matslav över MSN? Jag säger åt dig vad du ska handla och äta o.s.v. Jag kommer att kontrollera din kost så att du blir en sexig tjockis. En BBW.Sägs? Skriv din MSN i så fall.



nej, jag måste sova. vill inte vända på dygnet mer än vanligt. önska mig lycka till. min hjärna går på högvarv.

tack för sällskap och te, fröken.
imorgon håller jag tummarna för S. och tårna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar