måndag 25 maj 2009

"...in 2nd place - abunda!"

god kväll!

har precis slängt in en billys veggiepizza i ugnen, känns grymt oinspirierande med tanke på att top chef visades i samma veva. har varit konstigt onyttig hela dan.
näsan forsar på nästan lika bra som iguazu falls.

men ja. kom hem från karnevalweekend i aalborg igårkväll. mycket fint! det var absolut värt värken i kropp samt blåsor på fingrarna. vi spelade i två timmarlånga tåg, två scenspelningar, samt en del jammande. - hör och häpna, vi kom på andraplats! svartklädda orcher från holland snuvade oss på förstaplatsen. men för egen del trodde jag inte vi skulle hamna så bra som vi ändå gjorde. blev verkligen skitglad och förvånad när vi kom till final. yey! (tyckte för övrigt lite synd om fransoserna som absolut förtjänade att hamna bland topp 3!)

sov gjorde vi på en skola en bit utanför staden. sjukt jävla oskönt. och kallt. på kvällskvisten blåste nordanvinden på som aldrig förr. jag gjorde misstaget att glömma packa handduk innan avfärd, och fick därför torka kroppen med min lilla filt som användes som någon form av skydd mot kyla och annat obehagligt. detta gjorde att filten var sådär mysigt fuktig. glömde att packa strumpor hade jag gjort också. solskydd hade jag duktigt stoppat ner, men däremot användes det inte speciellt flitigt. nacken och ansiktet ser i dagsläget ut som saras röda dammsugare.


och javisstja, med risk för att göra någon besviken, mitt 'högklackat-experiment' gick sådär.
efter x antal rom och cola, som förtärdes i solen innan utgång, slängde jag klackarna i handväskan. (körde lite safe och hade med andra i väskan. man får inte vara dum.) dock, dom kom fram på dansgolvet efter midnatt nån gång, vilket resulterade i hemgång inte alltför sent.


nu ska här spisas billys.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar